Darmowa wysyłka

Darmowa wysyłka kurierem przy zakupach powyżej 300 zł.
(dotyczy przelewu i pobrania)

Zakupy bez logowania

Możesz dokonać zakupów w naszym sklepie nawet bez logowania.

Odbiór osobisty

Zamówione książki możesz odebrać osobiście w jednym z naszych oddziałów na terenie województwa mazowieckiego.

Opinie o nas

Przeczytaj opinie klientów o naszym sklepie i produktach

REKLAMACJE I ZWROTY

1.    Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) Klient ma prawo do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyny, w ciągu 10 dni od daty dostarczenia przesyłki.
2.    Sklep nie przyjmuje przesyłek nadanych za pobraniem.
3.    Do odsyłanej przesyłki prosimy dołączyć xero otrzymanego dowodu zakupu i podać numer zamówienia.
Zwrot kwoty nastąpi przelewem na konto wskazane przez kupującego po uwzględnieniu reklamacji w terminie 10 dni.

4.    Sprzedawca akceptuje tylko wymianę podręczników w następujących przypadkach:

        A) Pomyłka tytułu podręcznika (niezgodność z zamówieniem) z winy pracownika obsługującego zamówienie. W takim przypadku prosimy o niezwłoczne kontakt telefoniczny pod numerem …………..lub e-mail: …………………… i przesłanie Pocztą Polską złego podręcznika. Koszty związane z odesłaniem reklamacji zostaną zwrócone natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji. Do reklamowanej przesyłki należy dołączyć dowód zakupu wraz podaniem numeru zamówienia.
B) Pomyłka tytułu podręcznika z winy Klienta. W takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem ………………… lub e-mail: …………………… Pracownik zaproponuje wymianę na prawidłowe podręczniki. Po uzgodnieniu i sprawdzeniu dostępności tytułów proszę o przesłanie Pocztą Polską złego podręcznika.. Sprzedawca nie przyjmuje jednak żadnych przesyłek reklamacyjnych odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem reklamacji pokrywa Klient. Do reklamowanej przesyłki należy dołączyć dowód zakupu wraz podaniem numeru zamówienia.
      
5.    W ofercie www.podrecznikimykcyk.pl znajdują się podręczniki używane, których reklamacji nie podlega stan podręczników. 
6.    Ustalenie postępowania w przypadku wymiany lub zwrotu odbywa się indywidualnie z Konsumentem.

7. Przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera dokonać jej otwarcia i ewentualnie sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie stanu przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia, niezgodności z zamówieniem czy okradzenia przesyłki w transporcie.